ad ld

Saturday, April 10, 2010

ACARA WAJIB BILA WEEKEND

Salam.. Jumaat hari cuti kt kedah. Nikmatnya dpt berehat n bersantai bersama family kan. Rutin biasa di hari cuti I, lps tiup2 habuk skit kt umah pastu wajib Hanim kuar meronda lah sekitar SP nih. Boleh kata acara wajib adalah lawatan ke Tesco. Dan bg hanim lak, weekend itu adalah bersamaan maknanya dgn KFC. Walau dh makan apa pun, tp acara penutup lawatan tetap pekena kfc.. huhu.. Cakap apa pn dh x layan beb bila dia kata,' Hanim nak kfc'.



Bila dh ada dpn mata, senyum2 lah cik hanim tu. Mmg fanatik btul dia dgn kfc. huhu..
Layann..

10 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

hehe RFC dah try??fiza dah jd stokis HPA..lpsni mkn RFC jela..hehe

mamalieyna said...

wah KFC, kesukaan hanim ye..patut la hanim sentiasa 'sihat'..hehe..auntie pun suka la..!

mumy said...

thanks for visting mine..dh update link jugak..:)

GreenJade said...

wahhh dh mcm slogan mingguan tuh hehehe

meh le kl hanim..auntie blanje kfc & piza hot.spesel punye :)

Naura's Villa said...

salam kak..naura ingatkan blogger baru..rupanya akak..huhuhu..akak mmg suka kfc ek..slalu gi makan kfc la akak ni..jealous

Mama Hanim said...

Mrs.fiza: slalu gak makan rfc.. dkt je dgn umah..best gak..
wah2, power ar fiza dh jd stokis ek..

Mama Hanim said...

Mamalieyna: hehe, hanim mmg fanatik la dgn kfc..
Tq sudi dtg..

Mama Hanim said...

mumy: terima kasih kembali.. hehe..

Mama Hanim said...

Tinie: hehe, itu tagline hanim la..

Tu la, pasni klu gi k.l kena trus date dgn auntie tinie la..dpt makan free mesti best.. McD sec3 Shah Alam ok la tu.. huhu..

Mama Hanim said...

Naurah: kna tukar link coz sbb tertentu.. huhu..
Kfc mmg fevret hanim, akak tumpang skaki le..