ad ld

Thursday, September 30, 2010

Trauma Makan Coklat Perisa Ulat, Uwekkkk (Gambar)

Salam.. Uols dh makan coklat pg ni, or sedang berhajat nk bli coklat sambil kuar lunch nti? Check dlu ok, hihihi.. Jom baca ni..

KULAIJAYA – Peristiwa termakan coklat berjenama yang berulat setelah dibeli daripada salah sebuah pasar raya besar di Felda Taib Andak membuatkan sebuah keluarga di Felda Taib Andak trauma.


Surirumah, Zarith Syakila Adam, 27, berkata, dia dan keluarganya mengalami sakit perut dan muntah-muntah selepas termakan coklat berkenaan yang dibeli kira-kira dua minggu lalu. “Pada mulanya saya tidak perasan coklat berkenaan telah rosak, kemudian anak saya mula muntah-muntah dan adik-beradik yang lain mengalami sakit perut.

“Selepas itu barulah saya nampak coklat berkenaan telah dipenuhi kumbang dan berulat,” katanya ketika ditemui. Zarith yang hairan dengan situasi berkenaan, tertanya-tanya bagaimana situasi tersebut boleh berlaku sedangkan tarikh luput coklat yang dibelinya adalah pada 30 November tahun ini.

“Masa beli coklat berkenaan, saya memang ada melihat tarikh luputnya iaitu kira-kira tiga bulan lagi dari tarikh dibeli tetapi tidak sangka pula di dalamnya sudah berkulat dan tidak boleh dimakan. “Sejak peristiwa ini, kami sekeluarga sudah trauma dan tidak mahu membeli coklat secara sembarangan di pasar raya,” katanya.- sinarharian

-- Agnes Nafi Gambar Bogel itu Miliknya
-- (Gambar) Suami Erra Fazira, Engku Emran Kahwin Lain???
-- Rozita Che Wan Pakai Baju Ketat Jaga Badan (Gambar)

9 comments:

chris federick said...

I nak tengok ulatnye xD

saya_arief said...

euuw..
ade kumbang..
geli giler..

BIONIC WOMEN said...

coklat jenama aper tu mama hanim??baru berangan nak mengunyah coklat ni..huhu

Lelord said...

uwekkkzz

mamaaerish@eb said...

hanim, eb rs eb pn pernah terbeli gini dulu. tp x engat la coklat aper... tp gli betul mstuh... nk antor blk, mls la plk... buang jer trus... :(

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

uweekk..
geli geleman

Ena said...

teringat kat anak2 yg sokmo suka makan coklat.. asal p pasaraya mesti kena pau coklat ngan dorang.. tapi takut la pulak kan kalo jd cenggini.. huhuh..

GreenJade said...

sian kakcik tuh..nk beli cekelat nih mmg kena hati2..kalu dekat2 tarikh luput (at least lg 3 bln) baik jgn beli..mmg kompen ade maselah hehe

(dr luahan rase penggemar cekelat keh keh keh)

ainzuryn said...

sy pun pernah beli coklat berjenama warna purple yg di dalamnya ada mcm sarang anai-anai. dah makan separuh baru sedar yg separuh lg ada sarang ulat..eeee..