ad ld

Wednesday, September 8, 2010

Live Dari Kota Bharu

Alhamdulillah.. dh selamat smp kg tercinta kul 12tghari kelmarin. Syukur, walau kete dh agak byk sepanjang jalan bermula di grik - kb, tempoh perjalanan spt biasa 4jam je.

Bru je smp masa duk rehat2 tu dlm kul 2pm adik2 hubby ajak kuar meronda di kb. Mak aiiii!!!! Mmmg jem gilerrr dh, xleh msk bandar dpt terjah KB Mall kt Jln Hamzah je..huhu.. Byk btul sale kt sini, happening smp x sedar dh kul 5pm..kui3..

Ptg marin berbuka di kg hubby, then lps terawih trus gi kg I plak... Maklum la beza jarak x smp 30km pn, dekat je katakan..hehe..

Ok lah, nk kuar 'bergelewak' di kb plak jak lg.. Adios...

11 comments:

Kancilbiru said...

wah dah sampai kampung?? kitorg ni dok keja lagi...huhuhu

cik fiza said...

selamat hari raya :)

SyidaGorjes said...

Fuyoooo!
Tegar betul.kat kampung pun apdet blog.kat sana line bb ok ek?

CatlinaFly said...

dear..kita sekapong! ;)..baru nak kelik today...

baincardin said...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri!!!~ :) Maaf zahir dan batin ye..:)

Mama Hanim said...

KB: hehe.. jgn jeles ok..ahaks..

Mama Hanim said...

cik fiza: tq2.. slmt hari raya juga utk fiza..

Mama Hanim said...

Syida: hehe.. tau xpe..
line kt kg ni ok je.. spt biasa katakan..kui3..

Mama Hanim said...

Catlinafly: la yo ko.. ore kito rupanya..
jom2 kelik cepat.. pakat2 tamboh jem di kelate nih..hehe..
ni pn bru blk derak td, jem slok dh kb nuh..

Mama Hanim said...

baincardin: tq2.. Slmt Hari Raya juga utk bain.

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

dah sampai kampung ekk.. wwaaaa.. tahun nie tak beraya kat KB.. mak mentua raya kl je.. so beraya di kl je la mie.. raya ke 3 baru balik perak.. go perak go.. hehehehe

slamat hari raya dear!!!