ad ld

Saturday, September 4, 2010

X Sempat Blk Kg, Ustazah Dan Anak Lelaki Ditemui Mati Tangan Kaki Terikat

Salam.. Uols tgk berita td? Kes ustazah dan anak lelakinya ditemui mati dgn tangan dan kaki terikat dlm bilik air. Ya Allah, sedih mendengar td, di saat umat Islam bersiap sedia utk menyambut Aidilfitri lbh krg seminggu lg, berlakunya kejadian kejam cmtu. X dpt bayangkan mcmne kaum keluarga, sanak saudara mangsa hadapi berita sedih tu. Semoga roh mangsa dicucuri rahmat. Al-Fatihah.

- PORT DICKSON - Mayat seorang ustazah dan anak lelakinya ditemui dalam keadaan menyayat hati dengan kepala ditutup kain serta tangan dan kaki terikat di dalam bilik air di rumahnya di Flet Seri Bandar, Taman Bandar, Jalan Sutera Lama di sini hari ini.
Mayat Norliza Ishak, 35, dan anak lelakinya, Amirul Ayman Mohd Yusof, 10, yang dipercayai dibunuh petang semalam ditemui oleh rakannya kira-kira pukul 10 pagi tadi setelah beliau tidak hadir bertugas di Sekolah Rendah Kebangsaan Port Dickson pagi ini.

Ketua Polis Daerah Port Dickson Supt. Baljeet Singh berkata, mangsa yang tinggal berdua bersama anaknya itu dipercayai dibunuh antara pukul 4 hingga 5 petang semalam.
Beliau berkata, pada pukul 8 pagi tadi, seorang rakannya datang ke rumah mangsa tetapi mendapati rumah itu berkunci dan kemudian rakannya itu balik ke sekolah dan cuba menghubungi talian mangsa tetapi gagal. - Bernama