ad ld

Friday, May 27, 2011

Nora Elena Dan Laksa, Dua2 Umpph

Selamat hari Jumaat semua. Pagi ni cocer cool je kt Kedah ni coz hujan lebat giler since kul 10 mlm td. Cuti sekolah pn dh start kt sini, jeles woo tgk jiran cikgu2 dh start packing nk blk kg..sob sob sob. Semlm dh plan blk keje nk beli laksa sambil relaks2 tgk Nora Elena kan. Seb baik dpt gak beli w/pn Q lama.

Laksa Kedah kan mmg mables, tgk tu kuah dia perhhh..melelehh. Suap2 sambil layan Nora plak kombinasi yg lg umpp la kan. hehe. X sabar nk tgk sambungan next week, nk download malas. Pastu mlm td tgh syok tgk final episode Mantera Anjasmoro tetiba blackout, ok blk kul 10.30pm cun2 citer tu dh abis. Sabar je lah..huhu.

Jap lg nk kuar sessi pagi, Hanim dh ajak tu lawat Luna dia kt Tesco. Lgpn skang ni shopping stok dapur Jumaat la, coz sabtu kan hari tanpa beg plastik. Kena sokong la kempen alam sekitar. Ok la uols, slmt berhujung minggu in advance.

5 comments:

shaza said...

akak pun follow citer nora elena.. tak sabar nak tunggu ari isnin..

SyidaGorjes said...

kita tak kose nak tgk nora tu sbb timing dia yg kurang seswai utk kita.laksa?rasa mcm nak buat esok la.semua nak buat, puding la, agar2 la,laksa la.sape nak mkn semua tu?

Ena said...

ena .. kejap tgk.. kejap tak.. uhuhu..

ingtkan akak masak laksa tu tadi.. :D

diana said...

laksa kedah memang terbaik la..
saya lebih suka laksa kedah dari laksa penang.laksa penang tak boleh nak telan.kuah cair dan rasa lain macam..
hahahah

Madam Amie said...

AKAK!!! RINDU laaaa kat akak!!!