ad ld

Thursday, February 24, 2011

Balik Kampung.. Kota Bharu La Kan..

Assalamualaikum.. Ya betul, blk kg.. My hubby ada urusan di Kota Bharu, apa lg pakej skali blk kg la kan..ekekeke..

Tp ni blk jap je, bukan blk cuti lama mcm CNY yg 2 minggu lps tu kan.

Picca ni jalan baru Baling-Gerik.. N3 auto publish.

-- Tolong doakan kami agar segalanya lancar dan selamat ye, tq uols!!!

9 comments:

mamalieyna said...

waaa best best...pakej skali blk kg ye..hehe..

oooh lama tak lalu jln tu, dl akak eina dok grik, suaminya tentera, ada gak la lalu2 jln sana, skrg dha pencen, takdok sana lg, dan tak lalu lg jln situ..hu~

yatie chomeyl said...

kem sale org kapong tu..rindu nyo nok kelikkkk

Mamamya said...

wahh...bestnya balik kampung...

berhati-hati dijln raya n semoga selamat sampai ke destinasi..amin.

baincardin said...

semoga semua urusan berjalan lancar, amin...:)

Ena said...

bestnyer balik kg lagi..
hati2 di jalan raya ye kak..

Mama Hanim said...

mamalieyna: dpt blk kg, mmg best..hehe..

jln tu mmg berbukit kan, tp view sgt cantik..

Mama Hanim said...

yatie chomeyl: bereh2.. pesanan diterima..hehe..

kg sndri, mesti lah rindu dok..

Mama Hanim said...

Mamamya: hehe..tq2..

sgt best dpt blk kan..

Mama Hanim said...

baincardin: Insya Allah..tq..

Ena: terima kasih ena..