ad ld

Wednesday, August 19, 2009

CINTA KU- TRUELY,MADLY,DEEPLY

Salam uols..Kt SP ni dh 3hari cuaca x menentu, sat ujan sat cerah..Tpt uols cmne ekk?
Time balik keje td pn hujan lebat, kesian berlonggok students I tggu hujan benti. Yg ada kete ok la, tp yg merempit tu walau motor mahal pn x guna, tetap basah gak..hehe..

Ada gak boys yg nk bergurau 'bewok' dgn I, pdhal dorg pn drive. 'Puan, nk tumpang boleh? I jwb, tya la husband I. Pastu Papa jwb,' Boleh, tp pompuan je, jantan sori la, xde maknanya..haha..
Ada la sorg dua student senior yg slalu bertegur sapa dgn Papa, ikhlas xpe tp kalo igt baik dgn Papa coz nk dpt markah extra dlm exam, sori la beb. X dapek den nk nolong.. huhu..

Hujan td mmg lebat, ramai yg bermotor terpaksa benti berteduh kt kaki lima kedai2.. Papa kata tingat masa dulu2, naik motor dari Shah Alam ke Serdang dlm hujan mmg mencabar, tp nk jupo awek punya pasal, ku redah jua..haha.. Ada la 80km S.A-Serdang-S.A, mau x jadi 4segi montot tu. kihkih2..

Bila Hanim dh besar, akan ku storykan kegigihan Papa mencari cinta Mama. Mana xnya, asal wiken je, merempit lah ke UPM. Thn 1999, jln depan Astro Bukit Jalil tu pn asik repair je. Kesian Papa. Tp bila dh masuk 2nd year, Papa dh ada kete. Tiada lg dating di Mines or Sunway. Jom kita gi KLCC or Midvalley la pulok..wah2, heaven giler.
Satay Kajang Hj Samuri mmg menu wajib, kalo sana tutup, siap sanggup ke caw. Awan Besar. Mmg sama2 giler satay. Emm, aku amat merindui saat2 itu. Chewah..

-- Ni picca dahulu kala thn 2000, gi melawat adik lelaki ku di UM. Baik punya skil Papa 'tackle' bakal adik ipar dia. haha..


-- Jom gi pasar mlm Tmn Sri Serdang..(Tpt jatuh lgkan dikenang, ini pula tpt dating) Slim x kami masa tu? Itu 10thn dulu daaa..

14 comments:

syanis said...

hihi mas... mengenang kembali kenangan lama eh...

mun-e said...

saya pon merindui pasar malam sri serdang itu.. :p

oh kak maswani ni senior UPM saya rupenya. hoho

Gieyana said...

x baper clear picca tue..hmmm mmg best bila flashback balik kenangan lama kan! hiks!

atty's said...

lama giler tak g pasar malam serdang ..

GreenJade said...

kngn lamo mngusik jiwo gitu

zmn2 tgh begetah gitu ..ahakz :D ;)

misz those gud old days kans..uhuk

khaLifah feDi said...

cik wanie kenangan terindahkn..

atie said...

wah, sesi mengimbau kenangan lama lah pulak....hihi.

comey_lote said...

wahh down the memory lane gituuu

Maswani said...

Syanis..mmm, sgt indah kenangan itu apatah lg yg dpt jd kenyataan kini..hehe..

Murni..oo, ex-UPM gak ekk.. Bestkan pasar mlm tu..huhu..

Maswani said...

Gieyana..standard la tu, picca kamera zaman batu..haha..

Atty's.. huhu..kalo saya duk bangi mcm kty, gi sokmo la psr mlm tu kot..hehe..

Maswani said...

Tinie..bagi chance la kawe igt smula semua tu..hehe..

loni pn bergetah lg apa, cuma kureng kenyal skit la kot..kuikui..

btul tu, mmg best sgt kenangan lama2.

Maswani said...

KF..mmg kenangan terindah, mcm lagu Samsons..kihkih..

Atie.. kkty, wi peluang la saya nok 'jiwo' smeta..hehe..

Comey_lote.. Ida, tu la, kalu buleh nok ulang balik semua tu.. Best sgt..

oneyani said...

wah2 very lomantika di amoorrr gitu.hehehe

tp gambar kecik nau..dok napok laaa

Maswani said...

Yani..ok dh tu..zaman tu hp kamera x wujud lg daa..
Semua hp masa tu jenis baling anjing pn gelepar..huhu..