ad ld

Tuesday, August 4, 2009

MR. MAMA

Salam uols..smoga semuanya sihat k.. Maklumlah ni kan musim org demam, sakit tekak, batuk2 n mcm2 lg. H1N1 lak mmg ditakuti skang ni. Kt Kedah ni pn dh ada byk kes, kenalah berhati hati sokmo.

UUM pn dh seminggu tutup coz ada kes H1N1. So Papa duk umah je lah. Yg lawak tu Papa x mau hantar Hanim ke umah mok pengasuh utk seminggu, nk jaga doternya tu sorg2 kt umah.. Huhu, boleh ke? Cm x yakin je..hehe..

1st day tu, masa I smp ofis, Hanim ok je..Tp dlm kul 10am, Papa cl,' Duk dpn KFC ni, Hanim nk makan ayam. Syg nk join x? Kalu nok, Abe gi ambik jap lg'.
I jwb : Sori Be, ada class pasni. Abe make dgn anok je lah. Tp, KFC buko doh ko kul 10am?
Papa : Tu la, ni tgh tggu KFC buko sepenuhnya. Kaunter pn x on molek lg.
I : Hehe.. Papa jd Mr Mama la tu..Pagi buto lg kena gi KFC..huhu..
Papa : Anok punya pasal, layan je lah..

To be continued..

12 comments:

impiangurl said...
This comment has been removed by the author.
mun-e said...

hahah. kelaka jer mr.mama ;p

Maswani said...

Mun-e.. tu la, dh mmg doter dia obses giler dgn kfc, kalo x bagi kan nangis plok..tu yg badan jd bulat kot..hehe..

As said...

hahaha... klako jer.. biasa la lelaki kalo skali skala jaga anak...

Maswani said...

As..mmg pn..jd kalut semcm je..hehe..

Maswani said...

heran bin ajaib..nape 1st komen hr ni jd deleted?
I x buat apa pn..nape ek jd cmtu?
Sori, I really2 don't know y..

comey_lote said...

Hahaha...nasib baik x tggu KFC buka pintu mcm org2 tggu bank buka..

syanis said...

hehehehhehe ... first customer tu.. heheheh

GreenJade said...

hihihi incek ery wat klako pepagi ari..hihihi

bz benar mr mama layan doternye itu hik2..untung Hanim papa pandai masak kfc hahahaha!! :))

*SiRibenMerah said...

abe, nk char kue teow satu.. peliz no kfc yek.. hikhikhik...

*SiRibenMerah said...

abe, nk char kue teow satu.. peliz no kfc yek.. hikhikhik...

Maswani said...

Comey_lote.. tu la, hampir2 dh situasi gitu..nasib baik x amik no giliran je..hehe..

Syanis.. 1st customer, manager kfc pn x smp lg kot..kuikui..

Jade.. sian gak dia kena buli dgn doter dia tu ..hehe..
Dh dia yg manjakan sgt si Hanim tu, layan je lah..hihi..

SiribenMerah..kedai tu dh pindah, x tau gi mana dh..
Kita makan kt langkawi je lah..hehe..