ad ld

Tuesday, August 25, 2009

PaPa, Psr Mlm tu, HaNim Nok SATE!!!!


Mana Papa ni Mama? Lamo nya gi beli.. Boring la, Hanim nok sate ni!!!!



Aksi si doter kesayangan Papa.. Si bapa x suka ber'gelewak'(bersesak) tempat ramai2, tp spontan je benti gi pasar ramadhan bila si anak sebut nok sate.. Mmm, ngada2 betul mereka berdua tu..ahaks..

12 comments:

mun-e said...

mama jeles ehhh ;p

oneyani said...

doter kesayngan la katekan..huhu

lololo cekcinye anim duduk.ehehhe

Maswani said...

mun-e.. mmm, ada la skit..hehe..
asal doter dia sebut je terus g beli.
tp kalo bini sebut, lambat skit la..huhu..jeles2..

Maswani said...

Yani.. tu la, tau xpe..huhu..

cekci ekk? xpo lah skali skala..hehe..

puterikurekure said...

sate sedap makan panas2 kan?
kalau dah sejuk, kureng la sket...
huhu~

hanim pose tak?

Maswani said...

puteri.. sate mmg fevret hanim..asal ayam je mmg dia suka la..
sate panas ke sejuk, kami belasah je..hehe..

hanim pose, tp masa dia tido je..hehe

ije said...

demi hanim tu, papa sanggup stop dan bergelewak dgn org ramai..

apa macam mama? ada jeles? haha

khaLifah feDi said...

erkk sate..sgt2 fobia arr hee~

Maswani said...

Ije..huwaa.. sgt jeles di situ..hehe..
tp xpe, bab tu je yg lbh hanim, hal lain semua mama yg conquer..huhu..

Maswani said...

KF.. fobia sate ekk? nti ptg sama2 gi beli lg ye..hehe..

GreenJade said...

hah ni betui2 anak papa..!! lautan manusia sggup ku redah demi Hanim ku sorang hihihihihi

sure mak papa 'berbulu' jek kans kans..hihihi..saba2 bulan2 posa nih hik :D

*dh siap ke list nok bebuko pose nnti? ihiks:p*

Maswani said...

Tinie.. tu la, kalu mama yg mitak, xleh gi takut h1n1 la, org ramai la, tp kalu anak dia, laju je.. manjakan sgt, layanzz.. huhu..

Neb bek mama pn dpt laksa..wakaka..

list ek??? tgh p.k ni, kalu x masak kt kedai je la..hihi..