ad ld

Thursday, October 8, 2009

SORI BE.. TERBELI LPS RAYA

Salam.. Ptg semlm kami ter ronda area Lagenda Height. Pegi pn coz Papa nk jmp kwn dia kt c2. Ekceli Papa cukup fobia area tu coz ada byk kedai pakaian n kain yg mmg fabulosa..hehe..

Ada Jakel 2 tgkt, kedai carpet n byk lg yg menarik kalbu. Papa fobia bkn sj coz mastercard dia yg jd mangsa, but x tahan brdiri jln ikut bini plih kain lm2..wakaka2. Nasib la Abe dpt bini cmni kan.

I pn segera flashback masa blk kg raya hr tu, ada bju yg agak menarik, tp syg xde saiz..sedih2.. Tp masa tu Papa gelak je, katanya; tu la, bju raya dh ada tp still nk bli lg kt kelate. Huhu, x dapek den nk nolong demo.


Kempunan aku.. But not 4 this time ok.. Luckyly, lps ronda 2-3 kedai tu, I nmpk bju idaman tu ada tergantung dlm 1 kedai. Horay, ada rezeki aku kali ni kot. Trus je panggil,' Adik, tlg amik yg tu. Then try..huhu, padan la.

Papa sengih jelah smbil hulur kad dia. Berbunga2lah hatiku dpt bju idaman. Mmg rezki I kot, bju tu kt kelate harga RM100++, tp sini ada la diskaun 10%. Alhamdullillah.. Tq Abe, love u..hehe..

Cantiknya tudung bru Mama, Hanim try bleh? Baik punya ayat anok mama ye..

4 comments:

kuIna LadyInRed said...

jgn la p kedai kain g melawat geng radix kat situ.. leh isi perut ..

Uruchimaru @ kf said...

waa pki kad tue =p

Maswani said...

kuIna.. tu la, tersinggah kt c2 lak. sbb pusing kanan hr tu..
kalo pusing kiri mesti terlawat radix tu kan..ayam goreng radix pn sedap gak..hehe..

Maswani said...

Kf.. kad lg senang dri cash..swipe je..huhu..