ad ld

Tuesday, October 13, 2009

BEST KE? BOLEH LA

Salam.. Mmm, bru ada n3 hr ni. Last week sgt bz dgn 3-4 open house. Mmg I belasah je makan tanpa igt diet apapun..huhu. Papa kata makan je, pasni br kita fikir..sedap2.. Ofis I pn ada bt potluck tp picca blum amik lg. Next n3 ok.. Sabtu lps bru dan 'merasmikan' Tesco SP2. Perhh, mmg ramai giler, biasalah tpt bru semua serbu la. Di celah2 tu smpt gak I merembat spsg kasut. Murahlah jugak,amik je. Tp yg plg suka mestilah cik Hanim bla tgk ada byk mainan bru. Kesian Giant mybe tdk lg disinggahi bt smentara coz tesco ni lbh happening. So Papa better get ready dgn coin2 coz doter u amat teruja di sini..huhu.. Siaplah.. Tgk tu..



X minat pn otoman tp kalo cuba apa salahnya kan.. Papa lak sibuk nk suh doter dia tu try smua mainan kt c2. Ok gak coz Mama pn leh naik skali..hehe..
Mmg psiko je tesco ni coz mmg dekat sgt dgn Giant. Kesian Giant, brand Mesia tp brg2 nya agak mahal. Tesco ant pilihan skang ni wlpn asalnya UK. Nk bt cmne kan, bila nilai RM jd ukuran pengguna.



Layann..

6 comments:

MuMMy 2 Haqq said...

betol la..tesco lagi murah..

nURmALa mAZLan said...

aha...kita pon fikir cam tu
skang ni belasah je dulu
lepas ni dah x de ipen hse lagi br diet
ehehehehe

Uruchimaru @ kf said...

EMM mama tumpang sekaki yer nek mem otoman heheh =p

Maswani said...

Arni..betul3..econsave murah gak tp sebok dgn apek..huhu..

Mala..kita belasah je, kalori blkg kira..hehe..

Kf.. best rupanya naik otoman tu..patut la..kuikui2..

neezareef said...

salam maswani,
ala sy pn raya ni saya balun je..tutup syawal start la diet blk..hehe

Maswani said...

Neezareef.. salam.. btul tu..telan je, seminggu lg hbs syawal kan..