ad ld

Wednesday, August 3, 2011

Musafir Di Bln Puasa, Dh Smp Kedah

Assalamualaikum. Alhamdulillah dh slmt smp Kedah ptg semlm. Perjalanan lbh 4jam dlm bln Ramadhan agak mencabar berbanding hari biasa lbh2 lg dlm kete ada bau kuih muih n stok makanan dri kg..huhu. Bertolak awal skit dri biasa around 12pm coz kalo ptg kan kot dahaga plak dgn cuaca panas skang ni. X sangka byk gak kete, maybe dorg pn cuti sambut puasa di kg laman.


Syukur dpt tahan berpuasa w/pun dibenarkan berbuka coz dlm musafir kan, Hanim plak relaks je makan roti butterscotch n minum susu siap bunyi nyam nyam, sabar je lah. Smp umah rehat jap pastu kuar gi tesco bli brg dapur.


Plan nk masak tp Hanim mintak nk kfc. Ronda2 je lah tgk sekitar SP yg jammed coz byk sgt bazar ramadhan especially kt dataran jam besar. 7.25pm bru terjah kfc, seb baik byk meja kosong lg. Hari ni uols sahur makan apa ekk?

4 comments:

Lelord said...

selamat berpuasa

aNaYaNa said...

ahah..Hanim siap buat bunyi nyam2 nak uji iman mama dia la tuh..hehehe

GreenJade said...

Alhamdulillah..dh slmt pulang ke home sweet hoem hehe

wowowow smpat lg pekena kfc tuhhhh.hanim nk cikit..auntie laporrr ni uhuhuhu

SyidaGorjes said...

hanim dan kepsi mmg tak leh dipisahkan...hhehehe