ad ld

Friday, July 10, 2009

LEWAT LA PULOK

Salam.. Ooh, Agak awal post n3 hr ni yea. Nape ekk? Ekceli, td terbangun lewat, subuh gajah kata org. Bakpo lewat tu?? Bgn2 je terkezut tgk jam, terus amik towel ke bilik mandi. Papa lak ke bilik mandi satu lg.. Sempat la subuh walau lewat dri biasa, x sengaja. Nasib baik hr ni kedah cuti, x la kalut sgt. Ni pn hanim blum bgn lg, Papa lak kuar beli nasi. So, tu yg dan online awal2 nih..hehe..

Nk g mana ye hr ni? Rasa cm nk makan ikan sepat kedah masin je. Nape ek? Mengidam ke apa ni? Blum lg kot..hehe.. Ermm, kena g Tanjung Dawai la kalau nk stok ikan masin yg best, tp nk ke En.Ery tu g sana hr ni? Jauh gak dlm 80km gi balik tuh.. Kalu pandai bodek dptla, tp kalu x kena gaya beli kt Tesco je lah..huhu.. X tau la nape lately selera cm suka benda2 masin, masam, pedas lebih dos lak. Dh tahu x baik utk kesihatan tp nk jugok..

Bila tya pendapat Papa, dia bt lawak lak,'Ada kaitan dgn cuaca kot Syg. Kan El Nino nk mari pulok ni'. Err..suka hati dia je kan.. Tp yg pasti, ikan masin, jeruk mangga, kfc n nasi lemak sokmo berlari lari dlm kepala ku seminggu dua nih..
Arrh, jom gi makan semua tu..kuikui2..

4 comments:

Anonymous said...

kt pantai merdeka lg best..

oneyani said...

aaaia laen mcm je bunyi nye tu kak..hanim nk dpt adik kot..hehehe=p

Maswani said...

anonymous... btul tu, kt pantai merdeka pn ok gak..tq

Maswani said...

oneyani.. emmm..dlm proses la tu..hehe..