ad ld

Friday, July 3, 2009

I'M BACK

Salam.. Dh seminggu xde new n3 kt sini rupanya.. Mmg bz giler this week dgn mcm jadual harian + xtvt kolej. Tambahan pulak En Ery outstation n terus g kursus 6hari daa.. So, I la yg kena arrange segala perkara sendirian kan.. Abe, I need u, really2 miss u..

Agak kalut skit mulanya coz sepanjang usia perkahwinan Eriani, ni 1st time si isteri ditinggalkan dlm masa agak lama. B4 this, xpenah pn lbh 2hari.. Huhu..
Cepat balik Be, Syg rindu sgt Abe..

--> Moral: Jgn terlalu manjakan si isteri..kuikui..

14 comments:

nURmALa mAZLan said...

kak...kita belum pernah di tinggal kan..
x tau la kalau kita caner pulak la rupanya..
ahahahah~

puterikurekure said...

patotla lama sangat ilang ni.
:)

take care k.

syanis said...

huhuhuhu jgn kan seminggu.... klu x jumpa sehari semalam pun windu.... huhuhu mcm sy semalam

ije said...

nak kawin!!! ehe

naurah makwa said...

huhu..tak biasa kena tinggal rupanya..naura lak pernah tinggalkan hubby for 2 weeks..hohi..lama tak?

neezareef said...

xpe arr berenggang skali skali kan penguat rindu

Maswani said...

Mala... kata org dulu2, syg anak tangan2kan, syg bini tinggal2kan..
relevan lg ke skang ni? huhu..

amat seksa jiwa raga ku ini.. tlg2..

Maswani said...

Puteri.. Tu la, tgh rindu-rinduan la skang ni.. hehe...
tq..

Maswani said...

Syanis.... betul la lagu blackrose kata penantian itu satu penyeksaan kan..

isk..isks2...

Maswani said...

Ije.. calon kan dh ada, tggu apa lg.. hehe..


Naurah... huhu, 2 weeks ekk, lama giler tu.. alahai, tak sanggup la ambo..hehe..


Neeza.. Betul tu, penguat rindu tp bab menunggu tu yg x tahan..
kuikui...

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu datang makan kenduri kat Blog gua.Folo baca doa skali pun takpa..

KUNTONG said...

kekadang, perpisahan akan menambahkan kerinduan dan kasih sayang. Percayalah Maswani.

GreenJade said...

welkambek behbeh..

samo lah ambo..demo bz abe x dok..ambo lak bz incik abe balik Mesia smggu lps hihihi

Maswani said...

FdausAmaD.. jemput2..

Kuntong.. betul tu, saya setuju..

Jade.. ambo tahu sgt demo tu..sbb tu x kacau demo..wakaka..