ad ld

Wednesday, July 25, 2012

Kain Batik Jawa Langkawi @ Cuti Cuti Langkawi

Entry Langkawi lama tertunda kini bersambung..hehe. Lepas cuci mata kt kedai minyak gamat, terus gi kedai kain batik jawa plak. Ramai gak kawan cakap kedai ni jual murah skit tp x survey la plak tmpt lain. Depan kedai gamat tu je, seberang jalan.



Murah ke ni? Dh lupa plak beli brp ikat hr tu. Penat gak pilih kaler utk buat souvenir keluarga di kg nun. Mula tu risau kot2 x lepas kt jeti nanti, pastu lega sgt ok je naik feri..huhu. Uolls biasa beli kain batik kat mana ekk di langkawi?

-- Haji Ismail Group Langkawi Jom Shopping Coklat
-- Gamat Langkawi Di Nusantara Maju

2 comments:

-Sara- said...

teringin nak gi langkawi lagi :(

GreenJade said...

tu hari beli kat pantai pasir hitam kat langkawi mcm lg murah dr tempat lain..