ad ld

Tuesday, January 19, 2010

ANOTHER LANGKAWI'S GIFT

Salam.. Nk continue skit cer semlm. KT dtg dri Langkawi bkn stakat bw sotong 3kg, tp dia bw ini gift la..walaweh, best oo.. KISSES, nama diberi. Sgt sedap tp still xleh lwn DAIM daa.. Uols suka yg mana? Kisses ke Daim?



Hanim punya la suka, skali cekau penuh tangan dia bt lari. Berebut dgn Papa dia, sama2 fanatik coklat. Nk kuar umah td pn 2beranak tu sempat lg pau 4-5ketul makan dlm kete. TQ KT, sgt sedap lbh2 lg yg free cmni..hehe. Klu boleh, mmg kami nk slalu kirim Daim or Kisses dgn KT, tp dia x mau amik duit, tu yg kekok skit. Klu murah tu xpe la, tp ni harga berbelas2 hengget. X best la cmtu kan.. Pepun, layannnn..

--> Coklat = Gemuk.. Peduli apa!!!!

6 comments:

Uruchimaru @ kf said...

bagus mam sllu cokelat utk release stress cik wanie!

puterikurekure said...

kite 2-2 ceklat tu tak brape sangat. prefer kepok dari ceklat. hehehe.

yang, kat umah kite ada satu bekas ceklat kisses ngan ferrero tak abis2 makan pon. meh bawak hanim datang umah. kite jamu ceklat.

=)

naurah makwa said...

suka yang ada badam..sedap..

Maswani said...

KF.. tau xpe..x rugi makan coklat byk2 ok..hehe..

Puteri.. huhu, dun wori, gerenti hanim bleh abiskan nya..tq2..

Naurah.. sama lah kita.. yg ada badam mmg sedap..
e

comey_lote said...

ni pun peberet saya la..

coklat = gemuk = mitos semata2
hahahahahahh

Maswani said...

comey_lotey.. hehe..sama lah kita.. coklat itu terapi kan..