Tuesday, January 17, 2012

Spaghetti Prego Ala Chef Riz

Sebelum ni suka masak spiral, n3 ni (klik) tp tukar style plak masak spaghetti ala chef riz gara2 iklan prego sos tu la..hehe. Balik keje tgk ada stok dlm fridge, campak2 je yg mana patut atas dapur tu sambil layan Hanim tgk Dora kt laptop. Senang je masak ni, paling penting cepat dan sedap kan.



Hanim n papa dh approve menu ni, sedap katanya boleh masak lagi..lalala. Tengok tu kuah dh kurang sangat berkali kali dicedok. Alhamdulillah kenyang w/pun menu yg simple je. Tq kpd Prego Sos yg terbaik punya, walaweh.

-- Ikan Siakap Asam Boi Di Ptg Hari
-- Jom Naik Bot Di Tasik Shah Alam, Nice View

4 comments:

-Sara- said...

ade prego sos tu sng keje nk wt spageti kan! ;)

Syida said...

buah mangga tu masak jadi kuah jugak ke?

klcitizen cikgunormah said...

memang feberet saya... :)

GreenJade said...

lg seronok tgk org tsayang mkn bertambah2 hehe