ad ld

Sunday, February 14, 2010

LOVE IS CINTA

Salam.. Apa program uols hr cuti cmni? Berfoya2 kt mana? hehe.. Semlm I dh puas ronda2 KB, berkepit kepitan dgn en.ery mengimbau kenangan2 lalu di sekitar Kota Bharu ni. Heaven btul.. Hanim lak sporting je x mau ikut, nk stay je dgn tokma, tokbah n maksu dia.



So, kuar umah 9am - 2pm. Penat giler menapak serata tpt mengutip memori cinta indah zmn muda2 tu..( Aih, dh tua ke? ) Lbh dewasa je, hehe.. Penat tp sonok sgt dpt jln2 cmtu tgk McD, Kfc, Pasar Besar Ct Khadijah, Kg Kraf n byk lg, tp tetap kekal sama mcm dlu2 gak. Huh, cptnya masa berlalu kan.. Sgt indah semua kenangan2 itu, akan tetap tersemat di igtan hingga akhir hayat.



That's all for today.. Nk gi usha nasi ayam Haiqal,Pengkalan Chepa jap lg. Jom lunch nohh..

6 comments:

Uruchimaru @ kf said...

slmt bercuti pjg cik wanie..

ibu emy efy eqy said...

bestnya dapat jalan2 ye!

GreenJade said...

hv a great holidays yek Wani

ferghh line clear tuh..lomentik nye uols bedua..nape x hajak I join skali kekekeke :D

Maswani said...

Kf..tq2..sori late reply..

Ibu emy efy eqy.. mmg best, smbil2 nipiskan poket..hehe..

Tinie..tq.. lomentik la skit2, bg chance la..hehe..
sori, nk ajak demo pun kot2 penat nk round satu KB..kihkih..

oneyani said...

bestnye sate ikan itu!

Maswani said...

yani..mmg sgt best.. 10sen/cucuk tu.. bli tu rm10, 100cucuk tp tetap x cukup..kemaruk woo, lama x makan tu..huhu..