ad ld

Tuesday, March 24, 2015

Bakar Kalori Secara Percuma Setiap Minggu

Acara bakar kalori secara percuma disediakan setiap minggu di kebanyakan pasaraya dan pusat membeli belah di Sungai Petani. Penyertaan memang percuma, parking kereta pun xyah bayar. Acara bermula 10pagi hingga 10malam. Lebih efektif jika bawa anak2 bersama dan anak pulak jenis aktif x kira masa macam Husna dan Hanis ni hehe.


Ni lah sebenarnya aktiviti bakar kalori a.k.a lemak tu uolss. X larat nk kepung dorang ni, jalan merata rata ikut suka dia je. Kalau kakak Hanim ikut sekali, x nak dah jalan dgn kita, asyik ikut kakak dorang je lah.X bagi pegang tangan, nak jln sendiri. Kita follow belakang je.


Hari cuti memang kena bawak dorang bertiga ni kuar meronda, kurang skit tenaga penat tido mlm pun lena la kan. Kalau x, kul 11mlm pun duk tengok zoomo lg beb. Kita dah tersengguk-sengguk ngantuk dorg steady lagi tengok kartun huhu. Sabar je lah.

--  Si Kembar 2 Tahun Dah Happy Birthday Husna Hanis
--  Hanim Husna Hanis My Lovely Gegirl
--  Linda Hashim Baca Surah Maryam Untuk Mudah Bersalin 
--  Wanita Bersalin Di KLIA Sebaik Pesawat Mendarat (Gambar) 
--  Liyana Jasmay Bersalin Anak Perempuan 2.9kg Di Prince Court

1 comment:

Kniedaz said...

comelnya diorang