ad ld

Tuesday, May 26, 2009

G KURSUS DULU LA

Salam semua.. Rindunya nk berblogging namun apa daya line kt umah x clear lg.. Uhh, potong stimbot btul.. Semlm g customer service, tya pasal apa broadband x clear, boleh dia jwb; Maybe coz ramai org tgh guna kot.. Layan acuh x acuh je.

Spontan je I gelak dgn Papa smbil kata, OOoo..cmtu ekk.. That's means line ni xkan ok lah slagi x kurang org yg tgh online tu? So cmne nk settle this problem? Naper dlu u x xplain pn pasal ni? Tu dia, berderet soklan aku tya.. Amik kau. Kahkah2.. Tp kan selamba je dia jwb, Tu saya x tahu la pulak. Tu keje technician kak, mana saya tau. Amboi2, baik punya jwb ye minah ni.

Laki aku gelak makin kuat, dia rasa lawak kot tgk gelagat pompuan tu. Pastu Papa tya dia, Err..Cik ke Puan ni ye? Kami cuma nk tahu cmne nk settle benda ni. Tak yah citer la keje sape, dh awak yg keje customer service, kalau tadi awak jwb, Maaf ye; kami akan berusaha settle problem ni. Bagi kami sikit masa.
Apa? Susah ke nk kata cmtu? Lain kali, kalu nk keje front counter cmni, masuk la kursus PLKN dulu.. RETI?

Jom lah syg, kata Papa sambil tarik tangan ku n Hanim..

--> Susah nya org keje bila ada customer cm kami ni kan.. Nasib la kau..


--auto publish 12.45am.

18 comments:

mumy said...

mumy penah ade experience keje front counter...mmg letih nk layan mcm2 perangai customer

khaLifah feDi said...

emm cik wanie skunk kan dh ade p1 wimax so try arr gune tue..!!!

Gieyana said...

guna broadband pon susah gak kan...kacau gak tu kan..tukor pkai streamyx ar...

As said...

hahaha... kan dah kena that customer service tuh.. aper punya jawapan daaaa.... dah la org hangin...lagi kasi jawapan yg boleh mendtgkan marah... whakakakakak
sabar... sabar....

ije said...

ada org front counter bajet bz. nk senyum pn payah. bukan kena bayar pun.

MaDihays{Ida} said...

hehe, amek ko.. padan muke..

apa la salahnya mesra sket ngan pelanggan, memang la itu bukan keje awk nak kasi laju ker slow kan itu servis..

Ada Ayrissa said...

kena sebijikkk..
ader ke customer service camtu..

atty's said...

padan muka ngn minah tu..kalo takpun ko benti..ramai je lagi nak keroje nieh

comey_lote said...

gerem jek ore ginihhh...tok keno gayo ida pun sembur jugok

atie said...

hahha bagus2 papa hanim pekena dia kan, macamana lah muka dia lepas tu ekkk

Maswani said...

mumy.. mmg kne ada kesabaran yg tggi kan, tp naper dia xleh ckp elok2..
lain la kita dlu yg bt cm poyo kan..
apapun, manusia mmg mcm2 ragam..hehe..
tq dtg sini..


Kf.. tu la, igt nk tukar jugak.. tq kf..

Maswani said...

Gie.. igt nk try yg lain dlu.. streamyx pn krg power kt sini..

As..mmg dia saja nk kena la kan..if kita dtg sorg2 tu ok lg, tp dh tgk ada husband skali pn dia leh jwb cmtu. mmg dia berani lah..hehe..

Maswani said...

Ije.. biasa la tu, keje nk goyang kaki je kot. dh mmg skop keje cmtu, layan je lah kan.

Madihays.. sian gak tgk dia tp dh dia mula dlu. kita tya elok2, jwb la sopan skit kan..

Maswani said...

Ada Ariyssa....ramai gak cmtu, kt bank lg lah meluat..hehe..

Kak Tie, x penah ada yg jwb balik dia kot b4 this. kena la jugok skali skala kan..hehe..

Maswani said...

Ida comey.. kita yg tgh hangin pn leh control lg, dia lak yg over kan. mmg kena lah..sian dia..huhu..

Kak Tie, napok cm terkedu jap muka dia tu.. x yah makan nasi kot mlm tu, dh kenyang kena pa'sembor'..hehe..

naurah makwa said...

ada setengah staff yang layan customer cam taik ayam..sombong..

neezareef said...

slmt berkursus wani
biasa la kan klu dah kursus serba serbi ketinggalan..lg2 blog..hehehe

oneyani said...

bestnye dpt jwb mcm tu..bia dorang rase sket..mmg kurang ajar la cara dorang..xtao pon jwb la elok2..

tp yani salute la cara akak ngan asben jwb..mmg terbaek..bikin panas je..hehehe