ad ld

Wednesday, June 26, 2013

Naib Ketua Umno Permatang Pauh Meninggal Dunia

Naib Ketua Umno Bahagian Permatang Pauh Abdul Rahim Man meninggal dunia di rumahnya di Kampung Junjung Tasek, Simpang Ampat, dekat sini akibat jangkitan kuman di hati. Ketua Pemuda Umno Permatang Pauh Mohd Zaidi Mohd Said berkata, Abdul Rahim, 61, meninggal dunia di Hospital KPJ di Bandar Perda pada kira-kira pukul 7.10 malam Rabu.

"Allahyarham telah dimasukkan ke wad di Hospital KPJ tiga hari lalu selepas mengalami jangkitan kuman di hati dan demam panas dan beliau tidak sedarkan diri sejak semalam. "Saya dimaklumkan oleh anggota keluarganya yang Allahyarham dibawa pulang ke rumah petang tadi selepas doktor memaklumkan keadaannya yang kritikal," katanya ketika dihubungi Bernama, Rabu.

Katanya jenazah Abdul Rahim akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Junjung pagi Khamis. Pada pilihan raya umum ke-13 lepas, Abdul Rahim dilantik sebagai Penyelaras Barisan Nasional (BN) bagi kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir. Allahyarham meninggalkan seorang isteri Norhazlina Abdullah dan lima orang anak. bernama

-- Adun Kuala Besut Dr A Rahman Mokhtar Meninggal Dunia Akibat Kanser Paru Paru (Gambar)
-- Ibu Siti Sarah Meninggal Dunia (Gambar)
-- IPU Bandar Utama Seluruh Negara Terkini Setiap Jam (Gambar)

No comments: