ad ld

Friday, December 21, 2012

Spaghetti Prego Menu Best Di Hari Cuti

Spaghetti Prego in the house. Aura memasak muncul hari ni lps plan nk kuar breakfast down coz hujan. Mmg dh ready nk kuar tup2 hujan so postpone la kuar petang plak. Pastu baru masuk dapur tengok stok apa yg ada.


Masa plan nk kuar td rasa nk makan ayam goreng, bila hujan cmni tukar menu nak spaghetti plak. Lagi pun bukan susah nk buat ni, siap pun cepat. Biasalah tepati slogan masakan, Mudah, Cepat dan Sedap kan..hehe. Ok uolss, jom makan.

5 comments:

ieda said...

dah lama x buat ..
hurmmm yumx3

nanti nak buat lah ! ;)

Kniedaz said...

amboi sedapnya menu dia hari ni...saya pun masih ada stok sos spageti tapi xbuat lagi..tunggu si hero request baru buat

JaSSNaNi said...

senang je nak masak spageti kat umah.. dengan preggo.. tul tak? cam iklan chef riz tu.. hehehe.. saya pun suka wat.. anak2 suka..

GreenJade said...

ambo tekak ala2 Brad pitt gitu hehehe

A D I A said...

haah kalau ada preggo ni masak la apa2 pun sure sedap je. ni yang kuah2 creamy2 tu kan. sedappp.