ad ld

Friday, November 4, 2011

Live From Kota Bharu, Dh Smp Kg Mood Raya Dtg Lagi

Alhamdulillah dh slmt smp Kota Bharu kul 12 kelmarin. Turun kul 8am igt dh awal la coz pagi khamis, rupanya dh byk kete sepanjang perjalanan tu. Lps puncak Titiwangsa ujan lbt sgt, roadblock pn byk beb.

Smp kg papa terus call Tok Ma Tok Bah kt Mekah. Sape x rindu mak ayah kan. Jemaah Haji mula gerak ke Arafah hr ni, semoga ibadah Haji mereka dpt dilakukan dgn sempurna dan perolehi Haji yg Mabrur. Amin.

Lepak 3-4jam bru gi kg mama plak. Hanim dh tya bila nk gi pantai, huhu. Sabar2 ye, mama papa cuti 6 hari ni, byk masa kita nk lepak. hehe.

Ok lah, nk kuar meronda jap lg nikmati pemandangan di Kota Bharu b4 start crowded lps makin ramai perantau blk cuti kan. Happy holiday uols. Selamat Hari Raya Aidil Adha.

2 comments:

GreenJade said...

sALAM aIDIL aDHA my fren..wiii demo dh blk kg awal2 lg tuh..best nye...

seronot kan kg dekat2..xyah gaduh2 manje berebut blk mane dulu hehehe

makdara TERdiva said...

salam aidil adha dear..

i jugak tak sampai2 lagi..mlm nnti baru gerak balik ke perak