ad ld

Tuesday, October 4, 2011

(Gambar) Bayi Baru Lahir Dicampak Dri Tingkat 2 Ke Dlm Longkang Di Selayang

Sedih sgt tgk mayat baby tu. Ditemui dlm longkang krn dicampak ibu dri tingkat 2. Kejam xde perasaan ke.


- Bayi sendiri diperlakukan bagaikan sampah apabila seorang gadis berusia 19 tahun tergamak mencampak bayi yang baru dilahirkan ke dalam longkang dari tingkat dua Flat Taman Selayang Segar 2, Selayang Baru di sini semalam.

Mayat bayi perempuan malang itu ditemui oleh seorang lelaki pada pukul 7 pagi yang kebetulan melalui kawasan itu.

Ibu bayi itu yang mendakwa panik sebaik melahirkan anak di dalam tandas bertindak mencampak bayinya ke dalam longkang menerusi tingkap. Ketika ditemui, bayi yang dalam keadaan bogel dan mempunyai kesan cedera di kepala itu berada dalam keadaan tertiarap di dalam longkang berkenaan. Bayi yang cukup sifat itu dipercayai baru dilahirkan kerana masih mempunyai tali pusat.

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah berkata, susulan penemuan mayat bayi dalam keadaan menyayat hati itu, polis menahan seorang gadis berusia 19 tahun yang tinggal di flat tersebut. Menurut beliau, gadis itu belum berkahwin dan polis mengesyaki dia mengandung angkara hubungan sulit dengan teman lelakinya.

“Suspek yang bekerja sebagai pelayan restoran itu mengaku melahirkan bayi berkenaan di dalam tandas rumahnya pada pukul 4 pagi ini (semalam). “Suspek mendakwa ketika dilahirkan, bayi terbabit sudah tidak bernyawa menyebabkan dia membuang anaknya itu ke dalam longkang,” katanya. kosmo

-- Mawi, Ekin Teruja Nak Tahu Jantina Anak
-- Gambar Perkahwinan Ashraf Muslim Dan Dayana Di Mekah
-- (Gambar) Pernikahan Nabil Dan Nazirah Pramugari AirAsia

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

sedih...rasa tersiat2 hati ni...esok lusa jek saya nak melahirkan anak ketiga...

nnaper manusia ini begitu kejam??

Mamamya said...

eiiii...geramnya klu baca kes mcm ni...klu ye pun panik letak lah kat depan umah org ke apa....s'kurang2nya anak yg x b'slah tu selamat.....

Madam Amie said...

sedih tengok baby tuh... terus emo...dari semalam...

zaidah said...

manusia akhir zaman...dah hilang rasa kasih sayang

Sofya said...

sedihnya.. kesian kat bb tu.. :(