ad ld

Saturday, October 15, 2011

Tahajjud Cinta Episod Akhir, Video Dan Sinopsis

Drama Tahajjud Cinta dh berakhir di mlm yg sama kaum lelaki memerlukan t.v coz suku akhir kedua Piala Malaysia turut berlangsung..huhu.

Atas 'semangat kesukanan yg tinggi', sama2 lah tgk bola walau agak kuciwa coz Kelate kaloh doh..sob sob sob. Tahniah Ganu kiter.

Pepun bleh kembali layan Tahajjud Cinta di tonton ok dun wori. Ni nk cer skit sinopsis final episode tu. - Seri (Fauziah Ghouse) teruk dipukul Ustaz (Eman Manan) krn bercakap dgn Citra (Fazura) melalui hp. Seri ditampar, kena sepak dipijak perut sesuka hati. Seri cuba dptkan bantuan dlm kesakitan dgn ke rumah Solah, kebetulan dilihat Suraya (Neelofa).

Suraya memberitahu Ustaz ttg situasi itu dan telah ke rumah Solah. Seri n Solah kemudiannya diadili Ustaz depan khalayak dgn menanam mereka di paras pinggang dan hukum rejam 7 kali. Ummi (Erma Fatima) curi2 bebaskan mereka slps itu dan meminta Citra selamatkan mereka.


Suraya menggoda Ustaz hingga ke rumah. Solah kembali ke pondok melihat Umminya yg juga telah dipukul Ustaz. Solah kemudiannya membawa penduduk ke rumah Ustaz dan kantoi lah Ustaz dan Suraya.  Tamat!!!!

-- Tolak Seks, Nurul Awatif Dibunuh Dibakar Di Ampang Jaya
-- Video Datuk Siti Nurhaliza, Falling In Love Live Di Pavilion KL
-- Pernikahan Nurul (AF2) Di Narathiwat Sah