ad ld

Wednesday, January 18, 2017

Nasi Goreng Udang With Love

Assalamualaikum. Baru nak post rini, dah malam pun. Kira aci jugak la kan hehe. Balik keje tadi sampai umah gak lewat dari biasa sebab jalan jem hujan lebat sangat. Twins pun dah tertido dalam kete, alahai xdan nak manja2 dengan dorang malam ni. Xpe la nak, kita main2 esok plak ye.

Masa dalam kete lagi fikir nak buat apa menu makan malam ni, tanya my hubby n Kakak ok je makan apa pun jawab dorang tu. So masuk umah terus campak2 apa yang patut dalam kuali tu dan hasilnya...tadaaaa Nasi Goreng Udang With Love la sangatttt..kih3.

Simple, cepat dan padat..hehe. Jemput tengok ya. Tq uolls.

No comments: