ad ld

Tuesday, June 12, 2012

Rozita Che Wan Datang Umah, Phewiitt

Nape? X caya? Betul Rozita Che Wan a.k.a RCW or Cik Ta datang umah. Tengok ni, siap ada hadiah lagi..hehe. Alahai cantik betul dia kan. En.Ery tu boleh kata tiap kali gi Alor Setar, 'Agak agak kalo kita jmp Rozita Che Wan, nak cakap apa ya Mama?' - Sabar je aku.


Ekceli ni haa, Safi Rania Gold punya pasal la beb. Ronda2 kt Tesco ptg blk keje, mula mula tgk gitu je terus jalan ke depan pastu pusing blk rasa mcm nk try plak. En.Ery kata kalo nk beli ambik cepat2, nk balik ni tgk Seindah Sakura. Nak tgk Fasha Sandha la tu, bukan layan citer sgt pun..huhu..


Set lengkap siang dan malam. Nanti kita tengok lah cmne hasilnya. Adakah lebih gojes dari Che Ta? lalala..

-- Diana Danielle Kata Mata Anak Kembarku Cantik Alhamdulillah
-- Cameron Highland, Di Strawberry Farm
-- Jom Jalan Jalan Baling 

4 comments:

CT said...

Huh..suspen td..hi3

yatie chomeyl said...

auwww lps ni mesti lg comey dr cik ta la hahahaha

Kancilbiru said...

ada yang cakap produk ni bagus tapi sy belum try lagi...:P

GreenJade said...

wowowooOO selebriti dtg lumah tu..mati2 igt betui2 tadi..keh3

pasni sure makin comei molek kakWani kite pakai SafiRania ni yek..