ad ld

Thursday, July 8, 2010

Farhan Trauma Rumah Kena Rompak

Penyanyi bersuara serak-serak basah Farhan trauma setelah rumahnya yang terletak di Pandan Indah telah dirompak Selasa. Bagaimanapun, dia bersyukur kerana ahli keluarganya terselamat.

Farhan atau nama sebenarnya Nur Farhan Azizan berkata ini merupakan kali pertama insiden seperti itu berlaku. Ketika rompakan melibatkan kerugian hampir RM20,000 itu, dia dan keluarga sedang menjamu selera di Restoran Madam Kwan, Bangsar pada pukul 8 hingga 11 malam.

Antara barang yang dirompak adalah wang tunai, barang kemas dan jam tangan mewah yang disimpan di dalam dua peti besi di rumah itu.

“Saya rasa terkedu dan trauma sebab perkara seperti ini tak pernah berlaku kepada kami. Semasa kami pulang ke rumah semalam, saya rasa bingung seketika dan tidak tahu hendak buat apa. “Tetapi sekarang dah okey sikit sebab tiada siapa yang cedera. Alhamdulillah,” ujarnya penuh syukur. Biarpun insiden itu membuatkannya trauma, Farhan berkata mereka tidak akan berpindah daripada rumah itu. “Selepas ini, kami akan perketatkan sistem keselamatan pintu rumah kami,” katanya lagi.

Farhan telah membuat laporan polis di Balai Polis Pandan Indah selepas kejadian itu. Polis juga telah membuat pemeriksaan sehingga pukul 3 pagi. Bagaimanapun polis belum mengenalpasti suspek kes rompakan itu. - mStar

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

tak selamat simpan brg berharga kt umah kan..huhu...

farhan tu makin slim eh...dl pernah terserempak kt hentian apa ntah masa balik kg, mmg dh kecik...dl masa awal2 kt AF kan dia cam berisi sket..^_^

Mama Hanim said...

mamalieyna: mmg mana2 pn kena hati2 skang kan..

slim la dh jd artis katakan.. tgk je aizat dlu tu.. lg cepat slim kan..hehe..