ad ld

Thursday, November 21, 2013

Ayah Buat Seks Dengan Anak Mesej Lucah Tiap Kali Isteri Tiada Di Rumah (Gambar)

Apa nak jadi dunia skang ni, anak perempuan sendiri pun terliur. Nafsu apa ntah. Lelaki berusia 46 tahun telah mengadakan hubungan seks dengan anak perempuannya sejak 3 tahun lalu di rumah mereka di Kajang setiap kali isterinya tiada di rumah.


Kegiatan sumbang mahram itu mungkin berterusan jika pakcik yang mengusahakan kedai gunting rambut tempat mangsa berusia 21 tahun itu bekerja selepas dia menduduki peperiksaan SPM tidak campur tangan dalam perkara tersebut.

Sumber polis berkata, pakcik berkenaan telah meminjam telefon bimbitnya pada 9 November untuk membuat panggilan namun dia terbaca satu khidmat pesanan ringkas SMS lucah daripada ayah mangsa kepada anaknya itu.

Pakcik itu terpaksa meminjam telefon bimbit remaja berkenaan untuk membuat panggilan kerana telefon bimbitnya kehabisan bateri. Pakcik itu membawa remaja berkenaan pulang ke rumah dan bersemuka dengan ayahnya di hadapan ibunya.

Remaja itu turut mendedahkan kali terakhir dia mengadakan hubungan seks dengan ayahnya Oktober lalu. Dia juga turut berkata ayahnya yang mengusahakan kedai makan di Kajang, memberinya wang setiap kali mereka mengadakan hubungan kelamin,' menurut sumber polis tersebut. mstar

--  Cerita Jiran Tuhan Harun Ketua Ajaran Sesat (Gambar)
--  Pelajar Cemerlang Buat Seks Dua Kali Di Rumah Nenek
--  Polis Dihukum Buat Seks Oral Pelajar Tingkatan Tiga (Gambar) 

No comments: