ad ld

Thursday, April 15, 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN

Salam.. Hari ni saya jumpa satu blog yg hebat aura nya, En.Ben. Kebetulan skang ni En.Ben tgh buat program jelajah utk bloggers cmni yg saya fikir sgt2 bermanfaat utk semua.

Saya jumpa blog hebat ni masa jenjalan kt blog 2 mama hot yg cun, Mama Darwisy dan Mamalieyna. Tq hot mamas..hehe..



Url http://cintapertamakami.blogspot.com ni bru diedit sebulan yg lalu atas sebab2 tertentu. Sekarang ni url asal blog ini telah digunapakai oleh individu yg tdk dikenali. Agak pelik juga sebenarnya. Apapun, blog ini telah wujud since Okt 2008 atas dasar utk mengabadikan memori indah, suka duka atau apa saja yg berlaku dlm perjalanan hidup saya sekeluarga yg dibina bersama en.ery dan kehadiran my doter hanim stakat ini.

Jadi, kalau boleh dan sudi, saya mahu blog saya dijelajah oleh ben kerana:

1. blog saya memerlukan pendapat atau pandangan daripada orang lain terutamanya dari seseorang seperti En.Ben yg sememangnya dh expert dlm bidang ni. Jika ada masa, mungkin En.Ben boleh memberi sedikit ulasan tentang apa yg patut dan tidak patut mengenai blog saya ini.

2. tentunya kunjungan En.Ben ke blog ni dpt membantu saya mengenali lbh ramai kawan2 blogger yg telah setia bersama En.Ben. Ini secara x langsung dpt memeriahkan lagi blog saya yg tdk seberapa ini..

Semoga En.Ben dpt meluangkan masa menjelajah blog saya. Terima kasih ye..

2 comments:

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben ashaari :)

datang guling2 jap kat blog ni..hehe

Mama Hanim said...

Azrul Hisham: Salam.. Tq sudi dtg blog ni..
ada masa n sudi, sila dtg lagi ye.