ad ld

Tuesday, August 25, 2009

PaPa, Psr Mlm tu, HaNim Nok SATE!!!!


Mana Papa ni Mama? Lamo nya gi beli.. Boring la, Hanim nok sate ni!!!!



Aksi si doter kesayangan Papa.. Si bapa x suka ber'gelewak'(bersesak) tempat ramai2, tp spontan je benti gi pasar ramadhan bila si anak sebut nok sate.. Mmm, ngada2 betul mereka berdua tu..ahaks..

12 comments:

mun-e said...

mama jeles ehhh ;p

Unknown said...

doter kesayngan la katekan..huhu

lololo cekcinye anim duduk.ehehhe

Mama Hanim said...

mun-e.. mmm, ada la skit..hehe..
asal doter dia sebut je terus g beli.
tp kalo bini sebut, lambat skit la..huhu..jeles2..

Mama Hanim said...

Yani.. tu la, tau xpe..huhu..

cekci ekk? xpo lah skali skala..hehe..

Intan and The Boys said...

sate sedap makan panas2 kan?
kalau dah sejuk, kureng la sket...
huhu~

hanim pose tak?

Mama Hanim said...

puteri.. sate mmg fevret hanim..asal ayam je mmg dia suka la..
sate panas ke sejuk, kami belasah je..hehe..

hanim pose, tp masa dia tido je..hehe

Cikgu Ije said...

demi hanim tu, papa sanggup stop dan bergelewak dgn org ramai..

apa macam mama? ada jeles? haha

Unknown said...

erkk sate..sgt2 fobia arr hee~

Mama Hanim said...

Ije..huwaa.. sgt jeles di situ..hehe..
tp xpe, bab tu je yg lbh hanim, hal lain semua mama yg conquer..huhu..

Mama Hanim said...

KF.. fobia sate ekk? nti ptg sama2 gi beli lg ye..hehe..

GREENJADE said...

hah ni betui2 anak papa..!! lautan manusia sggup ku redah demi Hanim ku sorang hihihihihi

sure mak papa 'berbulu' jek kans kans..hihihi..saba2 bulan2 posa nih hik :D

*dh siap ke list nok bebuko pose nnti? ihiks:p*

Mama Hanim said...

Tinie.. tu la, kalu mama yg mitak, xleh gi takut h1n1 la, org ramai la, tp kalu anak dia, laju je.. manjakan sgt, layanzz.. huhu..

Neb bek mama pn dpt laksa..wakaka..

list ek??? tgh p.k ni, kalu x masak kt kedai je la..hihi..