ad ld

Showing posts with label pantai cahaya bulan pcb. Show all posts
Showing posts with label pantai cahaya bulan pcb. Show all posts

Monday, June 8, 2015

Aiskrim Pasu Di Kota Bharu Pantai Cahaya Bulan Bestnya

Aiskrim pasu fenomena lagi skang kan. Kebanyakan tempat tumpuan ada menu aiskrim pasu ni. Minggu lepas balik kampung, singgah Pantai Cahaya Bulan (PCB) tgk ada menu aiskrim style baru beb, aiskrim pisang, aiskrim kelapa, aiskrim epal ohh maiii. Kreatif betul.

  

Sedap beb, dapatkan segera di kedai berdekatan anda. Lepas ni maybe kuar aiskrim kuali plak hehe. Lokasi kedai aiskrim pasu ni kat tepi pantai cahaya bulan. Deretan kedai banyak2 tu kan, boleh pilih kedai mana yg uolls berkenan di hati. Harga aiskrim pasu ni RM3 tak termasuk gst sebab kedai tu xde mesin gst beb kih3.

Tuesday, February 10, 2015

Pantai Cahaya Bulan Selepas Banjir Besar Kelantan

Pantai Cahaya Bulan (PCB) memang femes la di Kelantan kan. View cantik, ada banyak tempat makan best especially seafood dan menu paling latest dan meletop skang ni maggi ketam beb. Sape yg datang pcb mesti cuba maggi ketam tapi agak mahal skit around 30-40 hengget semangkuk kau.


Balik kg mcm biasa lah mesti singgah pcb ni, bawak rakyat2 jelata dua tiga ketul tu main pasir pantai. Tapi kali ni gi agak lewat petang dah, tengok ombak je lah xdan nak gali2 pasir gitu. Hanim, Husna n Hanis makin happy kali ni sbb makngah dorang join skali.

Banjir disember 2014 tu teruk gak kat pcb ni, boleh kata hampir 90peratus dinaiki air. Tapi tengok x byk yg berubah mcm kat Kuala Krai, maybe air x gerak laju mcm kat sana kot.

--  Cuti Thaipusam Di Kota Bharu
--  Nurul Wahab Bersalin Tak Cukup Bulan Melalui Pembedahan Anak Lelaki Kedua 2.48kg (Gambar)
--  Rozita Che Wan Bercuti Di Paris (Gambar)
--  Saya Tiada Anak Bernama Chacha - Ismail Embong (Gambar)